چاپ ساک دستی و شاپینگ بگ چیست ؟




ساک دستی

ساک دستی و بگ شاپ و چه ویژگی دارد ؟


چاپ ساک دستی و بگ شاپ چیست و چه ویژگی دارد؟

 صنعت چاپ که یکی از صنایع مهم به شمار می‌آید باعث شده تا تغییرات بسیاری در صنایع وابسته ایجاد شود. از جمله فعالیت های تاثیرپذیر می‌توان به تبلیغات اشاره کرد. همانطور که روشن است در ابتدا از چاپ تنها به منظور چاپ کتاب و مواردی اداری استفاده می‌شد ولی با پیشرفت صنعت چاپ و به وجود آمدن روش‌های جدید بسطری ایجاد شد تا بشر برای انتقال دانش و تجربیات خود تنها محدود به چاپ کتاب نباشد. انواع چاپ این امکان را دراختیار شما قرار می‌دهد تا در زمانی کوتاه هزاران جلد از یک کتاب چاپ شود، میلیون‌ها بروشور و تراکت در طرح و رنگ و اندازه‌های متنوع تولید گردد یا حتی فراتر از آن امکان چاپ هر طرح و رنگ و ایده‌ای روی پارچه، مقوا، سرامیک، فلز و ... به وجود آمد. همه‌ی اینها معجزه‌ی چاپ است و همراهی این معجزه با خلاقیت می‌تواند شاهکار بیافریند.

تبلیغات سیار ...

همه‌ی ما روزانه تعداد زیادی از انواع تبلیغات را به صورت مستقیم و غیرمستقیم و به روش‌های مختلف در محیط اطراف می‌بینیم. در این بین انواع تبلیغات چاپی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد و سهم بسزایی هم دارند.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در هنگام عبور از کوچه و خیابان شخصی را در حال پخش تراکت یا کاتالوگ تبلیغاتی دیده باشد یا بعد از شرکت در یک رویداد یا جلسه تعدادی بروشور و کارت ویزیت دریافت کنید، در هنگام خرید چندتایی پوستر و لیبل توجه شما را به خود جلب کند و یا یک ساک خرید جذاب باعث جلب نظرتان شود. بهتر است بدانید علاوه بر تبلیغاتی که انجام می‌دهید باید کسب‌و‌کار شما ست اداری مخصوص به خود را داشته باشد و روی نامه‌های اداری، یادداشت‌های کارمندان، سررسید و خودکار و حتی پاکت‌ها باید نشانی از نام و برند شما مشاهده شود. با چاپ این محصولات به معرفی بیشتر خود کمک می‌کنید.

و اما ساک دستی یا بگ شاپ

در این بین یکی از محصولات تبلیغاتی جذاب چاپ ساک‌دستی است. حتما تا الان انواع ساک‌ها، کیسه‌ها، بگ‌هایی که روی آن نام یا لوگوی برندی چاپ شده‌است را دیده‌اید، حتی در بعضی موارد اطلاعات تماش فروشگاه مورد نظر خود را روی بگ خریدتان پیدا کرده‌اید. با چاپ ساک دستی چندبارمصرف شما به صورت دو جانبه به تبلیغ برند خود اقدام می‌کنید که خود روشی به مراتب بهتر و به‌صرفه‌تر نسبت به کیسه‌های پلاستیکی تبلیغاتی است. کیسه‌های پلاستیکی اکثرا یکبارمصرف هستند و تبلیغ ثبت شده روی آنها در طولانی مدت دیده نمی‌شود و از طرف دیگر، مصرف بی‌رویه‌ی آن‌ها باعث آسیب به محیط زیست می‌شود. این روزها که فعالان محیط زیست تلاش به تشویق افراد به استفاده از ساک‌های دستی چندبارمصرف دارند، شما می‌توانید بخشی از سهم خود در حفظ محیط‌زیست را با چاپ ساک دستی ادا کنید. هر کسب‌وکاری موظف است به میزانی که به محیط‌زیست خود آسیب می‌رساند (از نظر مصرف برق، آب، کاغذ و ...) هزینه‌ای را صرف بهبود شرایط جوی و محیطی نماید. با این حرکت هوشمندانه شما علاوه‌بر فعالیت در جهت مثبت برای محیط‌زیست تبلیغات محیطی گسترده‌ای انجام خواهید داد که با جلب رضایت، حمایت و احترام مخاطب همراه خواهد بود. همچنین با چاپ ساک دستی لوگو و برند شما بارها و بارها توسط افراد دیده‌شده و باعث می‌شود در ضمیر ناخودآگاه افراد ثبت شود.


چاپ ساک دستی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

با توجه به بودجه‌ی شما برای این بخش از تبلیغات نوع مواد اولیه، جنس ساک دستی، رنگ و اندازه و ... انتخاب می‌شود. انتخاب اینکه از چه روشی برای چاپ ساک دستی استفاده شود تاثیر بسزایی در هزینه‌ها دارد. ساک دستی با روکش گلاسه و چاپ برجسته یا مسطح، چاپ بگ شاپ پارچه‌ای و حتی جنس پارچه، میزان استحکام ساک دستی و بسیاری از این موارد باعث کم یا زیاد شدن هزینه‌ها می‌شود.

نوع چاپ هم در تعیین قیمت بی‌تاثیر نیست. با توجه به جنس و تعداد و ... شما می‌توانید از روش‌های مختلف چاپ استفاده کنید که معمولا در چاپ ساک دستی‌ها و موارد پرکاربرد مانند آن از چاپ افست استفاده می‌شود.

موارد استفاده از ساک دستی

باتوجه به نوع برند، محصول و خدمات قابل ارائه شما نحوه‌ی استفاده از ساک دستی و حتی نیاز به چاپ ساک دستی متغییر خواهد بود.

برای مثال وقتی محصول شما در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش می‌رسد چاپ ساک دستی سبک و ارزان کاربردی‌تر است. درصورتی که محصول شما درفروشگاه خودتان قابل ارائه است چاپ ساک دستی محکم و گران‌تر می‌تواند زیبایی بیشتر و درنتیجه جلب توجه بیشتری را به همراه داشته داشته باشد، اگر شما تولیدکننده پوشاک و یا کتاب هستید بهتر است محصولتان را در ساک دستی منقش به لوگو و تصویر برند خودتان به دست مشتری برسانید در این حالت شما می‌توانید با چاپ ساک دستی مقوایی، کاغذی، برزنت سبک، پارچه‌های بی‌بافت و یا موارد مشابه یک بسته‌بندی شیک و زیبا داشته باشید.

این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در سطوح مختلف کسب‌وکارها مورد استفاده قرار گیرد زمانی که شما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید و قصد دارید به بازدیدکنندگان هدایای تبلیغاتی ارائه دهید، یا اینکه کاتالوگ‌های مرتبط با برند خود در اختیار آنان قرار دهید، بهتر است آن‌ها همراه یک ساک دستی شایسته به افراد عرضه شود، تا حمل هدایا راحت‌تر باشد. با اینکار تبلیغات شما در سطح نمایشگاه پخش خواهد شد و دیگر مخاطبان با دیدن نام برند روی بگ، نام شما را جستجو کرده به سراغتان می‌آیند. احتمالا همین ساک دستی در موارد مختلف توسط مخاطب شما استفاده و حمل می‎شود و همین کار باعث بیشتر دیده شدن برند است.

چاپ یک بگ شاپ تبلیغاتی شاید هزینه‌ی چندانی نداشته باشد اما می‌تواند مثل یک بیلبورد متحرک برای شما عمل کند.  همانطور که هنگام اجاره‌ی بیلبود و طراحی آن از مشورت مشاوران خبره کمک گرفته‌می‌شود، درچاپ ساک دستی هم در انتخاب طرح و نقش و مشخصات آن می‌توانید از مشاوران متبحر و توانمد شبکه چاپ کمک بگیرید. همچنین در مورد روش چاپ و انتخاب جنس ساک دستی یا بگ شاپ کارشناسان این مجموعه می‌توانند شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند. مطمئنا تجربه و سابقه‌ی مجموعه‌ی شبکه‌ی چاپ خیال شما را درباره کیفیت و قیمت راحت کرده تا یک محصول مناسب، با قیمت واقعی و به صرفه سفارش دهید و از حصول نتیجه‌ی مطلوب مطمئن باشید.


شاپینگ بگ

2020-05-15 15:43:42 

شاپینگ بگ | چاپ ساک دستی | ساک دستی | شاپینگ بگ چیست ؟


    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
کارشناس واتس اپ تلفن تماس