بروشور تبلیغاتی، راهی ارزان برای معرفی محصولات و خدمات


راه‌های زیادی برای تبلیغ کسب‌وکارتان وجود دارد، بروشور تبلیغاتی یکی از آن‌ها است. با استفاده از بروشورهایی در طرح و ابعاد متخلف می‌توانید به بهترین نحو خدمات و محصولات خود را به مشتریان‌تان معرفی کنید. یکی از ویژگی‌های بروشور در دسترس و ارزان‌بودن آن است که کاربرد فراوان این محصول در کسب‌وکارها را به‌دنبال دارد.
این کتابچه کوچک در بسیاری از تخصص‌ها قابل استفاده است؛ چراکه علاوه‌بر کم‌هزینه‌بودن از تاثیر خوبی بر ذهن مخاطب برخوردار است. کافی است قبل از سفارش چاپ، نمونه طراحی بروشور را انتخاب و سپس آن را سفارش دهید. گاه این سوال پیش می‌آید که تاثیر بروشور تبلیغاتی چیست؟ بروشور علاوه‌بر تبلیغ، نقش آموزشی و اطلاع‌رسانی را هم بازی می‌کند. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شوید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش بروشور های تبلیغاتی با تماس بگیرید.

برای بزرگ نمایی طرح روی آن ها کلیلک کنید.


ماهیت بروشور تبلیغاتی چیست؟

چاپ بروشور تبلیغاتی یکی از روش‌های منطقی و پرکاربرد به‌شمار می‌رود که بسیاری از صاحبان مشاغل از آن استفاده می‌کنند. این‌که تاثیرات و مزایای بروشور چیست را می‌توان فاکتور گرفت؛ اما آن‌چه مهم است، تاثیر به‌سزای این محصول در شناخت تخصص شما است.
استفاده از بروشور تبلیغاتی یکی از رایج‌ترین روش‌ها در هر حرفه و تخصصی به‌شمار می‌رود. روشی ارزان، آسان و موثر که در زمانی کوتاه کسب‌وکار شما را به بهترین نحو در سطحی وسیع به مخاطبان معرفی خواهد کرد. کافی است نمونه طراحی بروشور را که مدنظرتان است روی آن پیاده‌سازی کنید و از طرح نهایی لذت ببرید.
البته همیشه با یک بروشور تبلیغاتی سروکار ندارید، گاهی با خرید یک محصول بروشوری را همراه آن خواهید دید که به شما در نحوه استفاده از آن کمک می‌کند. اینکه بروشور چیست و چه کاربردی دارد در نحوه استفاده شما از آن تاثیرگذار خواهد بود. ماهیت بروشور تبلیغاتی بازاریابی و ارائه اطلاعات درباره محصولات است تا مخاطب در استفاده از محصول دچار سردرگمی نشوند.


انواع نمونه طراحی بروشور را بشناسید

قطعا با انواع بروشور‌ها در شکل و کاربردهای مختلف آشنا شده‌اید، آگاهی از نمونه طراحی بروشور قبل از سفارش چاپ به شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر صاحب حرفه و تخصصی هستید بروشور تبلیغاتی و تاثیرات آن در بازاریابی محصول‌تان را نادیده نگیرید. در این میان آگاهی از نمونه طراحی بروشور به شما کمک زیادی خواهد کرد که در ادامه با چند مورد آن‌ها آشنا ‌شوید:
• بروشور یک برگ
این نوع بروشور که به‌صورت یک برگ چاپ می‌شود، در اغلب رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز عمومی جهت تبلیغ محصول پیدا می‌شود. این نمونه طراحی بروشور از کم‌ترین هزینه ممکن جهت چاپ برخوردار است.
• بروشورهای لت‌دار
در این نمونه طراحی بروشور آن‌ها را به‌صورت لت‌دار تولید می‌کنند تا اطلاعات بیشتری را بتوان روی آن‌ها چاپ کرد. بروشور تبلیغاتی لت‌دار چند صفحه را در بر می‌گیرد که هر کدام بعد از تا زدن به صورت چند لت در می‌آیند. از بهترین نمونه طراحی بروشور لت‌دار مدل 2 و 3 لتی آن است که اغلب در تبلیغات مهم تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بروشورهای 2 و 3 لت به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان خوانده می‌شوند؛ در عین حال خواننده را خسته نخواهند کرد. این نمونه طراحی بروشور قابلیت حمل راحت‌تری دارد و می‌توان از آن جهت معرفی و بازاریابی کسب‌وکارهای زیادی استفاده کرد. تاثیرگذاری این نوع بروشور تبلیغاتی بر ذهن مخاطب بسیار زیاد است.
• بروشور‌های کتابچه‌ای
همان‌طور که از نام این نوع بروشور مشخص است، برگه‌های آن را به‌صورت کتاب و به کمک چسب یا منگنه به هم متصل می‌کنند. ممکن است این سوال در ذهن‌تان ایجاد شود که مزیت این نوع بروشور تبلیغاتی چیست؟ این نمونه طراحی بروشور به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و نکات مهم درباره محصول یا کسب‌وکار خود را به‌صورت جزئی و در طراحی‌های مختلف به چاپ برسانید.
• بروشورهای اسلیپ کیس
احتمالا می‌پرسید ماهیت این بروشور چیست؟ در این مدل از بروشور که عملکردی شبیه به پوشه دارد، برگه‌های تبلیغات کنار هم قرار می‌گیرند. درواقع برگه‌های حاوی اطلاعات با در کنار هم قرار گرفتن، ظاهر یک پوشه یا فولدر را حفظ می‌کنند. این نمونه طراحی بروشور از جذابیت زیادی برای مخاطبان برخوردار است.
• بروشورهای پمفلت و لیفت
در این مدل از بروشور تبلیغاتی، از کاغذهای گرم پایین استفاده می‌شود، و معمولا جهت تولید دفترچه‌های راهنمای کالا مورد استفاده قرار می‎گیرند. بسیاری از بروشورهای داخل جعبه‌دارو از این مدل بروشور تبلیغاتی هستند. این نمونه طراحی بروشور اغلب با هدف آموزش استفاده و به دو رنگ مشکی و سفید چاپ می‌شوند.
• بروشور‌های ضمیمه
یکی از پرکاربرد و موثرترین بروشورهای موجود جهت بازاریابی، بروشور تبلیغاتی ضمیمه است. این نمونه طراحی بروشور از تاثیرگذاری نسبتا خوبی بر ذهن مخاطب برخوردار است.
• بروشورهای نوع Z Fold
در برخی موارد این مدل بروشور را به جای بروشورهای سه‌لت استفاده می‌کنند. اصولا این نمونه طراحی بروشور نیز به‌صورت سه‌لت طراحی می‌شوند و جذابیت نستا خوبی دارند.



مزایای بروشور تبلیغاتی چیست؟

همان‌طور‌که گفته شد بروشور از مزایای زیادی برخوردار است. آگاهی درباره اینکه مزایای بروشور چیست به‌‌نحوه استفاده از آن‌ها کمک زیادی می‌کند. در ادامه با چند نمونه از مزیت‌های کاربرد بروشور آشنا می‌شوید:
• آشنایی جامع با یک کسب‌وکار
یکی از اصلی‌ترین مزایای بروشور تبلیغاتی دربرگرفتن اطلاعات فراوان درباره یک کسب‌وکار است. با کمک یک نمونه طراحی بروشور با ظاهری زیبا، جزئیات و مسائل مهمی درباره کسب‌وکار خود را می‌توان به مخاطب منتقل کرد.
• بازاریابی کم‌هزینه
صرفه‌جویی در بازاریابی محصولات و خدمات از اصلی‌ترین مزایای بروشور تبلیغاتی است. درواقع به جای صرف هزینه‌های گزاف بازاریابی به‌کمک رسانه‌ها یا افراد شناخته‌شده، می‌توانید یک نمونه طراحی بروشور را در زیباترین حالت سفارش و آن را برای بازاریابی مورد استفاده قرار دهید.
• کسب اعتماد مشتری
اینکه بروشور چیست و چه مزایایی دارد مختص موارد زیادی است که یکی از آن‌ها جلب اعتماد مخاطب به کسب‌وکار شما است. مخاطب با خواندن بروشور به شما اعتماد می‌کند و درصدد تهیه محصولات و تولیدات‌تان خواهد بود.
• دربردارنده اطلاعات کامل
معمولا بروشور تبلیغاتی اطلاعاتی مهم و کامل از کسب‌وکارها را در بر می‌گیرد. حتما آنچه را که باید مشتری شما بداند در بروشور تبلیغاتی خود درج کنید تا مخاطب دچار سردرگمی نشود.
• توزیع راحت و بی‌دردسر
فرقی ندارد که کدام نمونه طراحی بروشور را مورد استفاده قرار می‌دهید؛ مهم این است که بروشورها به‌راحتی قابل توزیع هستند. در زمانی کوتاه می‌توان حجم زیادی از آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار داد.


کاربرد بروشور تبلیغاتی چیست؟

در بسیاری از موارد این سوال برای صاحبان کسب‌وکارها شکل می‌گیرد که کاربرد بروشور چیست و چرا استفاده از آن مهم است. در اینجا با چند نمونه از کاربردهای آن آشنا می‌شوید:
1. معرفی محصول و خدمات
اصلی‌ترین هدف از تولید بروشور تبلیغاتی چیست؟ بله، تبلیغ و معرفی محصول یا خدمات اصلی‌ترین هدف تولید این ابزار است. فارغ از انواع نمونه طراحی بروشور، محصول یا خدمات مد نظر را به‌بهترین نحو معرفی خواهد کرد.
2. قابل استفاده جهت آموزش
جنبه آموزشی یکی دیگر از کاربردهای بروشور تبلیغاتی است. از این قبیل بروشورها در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز مشاوره و... استفاده می‌شود.
3. راهنمایی گردشگران
یکی از پرکاربردترین بروشورها، بروشور گردشگری است. در هنگام مراجعه به مراکز گردشگری و باستانی از این نوع راهنمای گردشگری جهت آشنایی گردشگران با آن مرکز یا محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.


کلام آخر

بروشور تبلیغاتی در تمام کشورها مورد استفاده است. در‌واقع این ابزار راهی رایج جهت معرفی و شناخت انسان‌ها با انواع خدمات، محصولات و حتی مراکز گردشگری به‌حساب می‌آید. در بسیاری از موارد ازاین وسیله بهینه جهت آموزش در مراکز آموزشی و خدماتی استفاده می‌شود که نتایج مثبتی را به‌دنبال دارد.
درصورتی‌که به دنبال معرفی کسب‌وکار خود هستید، بروشورهای تبلیغاتی خود را به مجموعه شبکه چاپ بسپارید. این مجموه با ارائه خدمات در بهترین کیفیت و به‌صورت استاندارد از جایگاه خوبی برخوردار است. کیفیت بالای چاپ، گارانتی کار، مواد عالی و باکیفیت، بسته‌بندی مناسب، طراحی رایگان، قیمت رقابتی مناسب و... نمونه‌ای از خدمات به‌صرفه و بهینه این مجموعه به‌حساب می‌آیند. کار خود را به مجموعه شبکه چاپ بسپارید تا رضایت‌تان را به‌دست آورد.