از صفر تا صد چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403
تقویمهای رومیزی کارکردی فراتر از نشاندادن تاریخ دارند. این تقویمها میتوانند به یک فرصت فوقالعاده برای تبلیغات برندها محسوب شوند. کدام آیتم تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 میتواند هر روز در دسترس و در معرض دید مخاطب قرار بگیرد؟ بسیاری از اقلام تبلیغاتی بلافاصله توسط افراد دور انداخته میشوند. تقویمهای رومیزی اما میتوانند 365 روز سال را در کنار مشتریهای بالقوه برند باقی بمانند. حتما تبلیغات تقویم رومیزی در تهران شما را ترغیب به خرید کرده است.
حالا که به سال 1403 نزدیک شدهایم، یک تقویم رومیزی میتواند گزینهای مناسب برای تبلیغات و هدیهدادن باشد. تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت میتواند به نمادی از برند شما در سال جدید تبدیل شود. افراد همه روزه با این تقویم سروکار خواهند داشت. همین امر منجر به ماندگاری نام برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. علاوهبر این شما با چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ، یک تبلیغات بلندمدت را شروع خواهید کرد. اگر چاپ تقویم رومیزی را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید، میتوانید به درخشش برند خود کمک ویژهای کنید.
چرا از چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی استقبال میشود؟
کاربرد تقویمهای رومیزی محدود به میزهای ادارهها نمیشود. این تقویمها به خانههای مشتریهای شما، مدارس و سایر امکان تجاری نیز راه پیدا میکند. افراد بسیار زیادی وجود دارند که برای ثبت وظایف شخصی و شغلی خود، به تقویمهای رومیزی احتیاج دارند. با ارائه تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 به این افراد، بهترین هدیه را به آنها و برند خود دادهاید.
تقویمهای رومیزی یک ابزار تبلیغاتی فوقالعاده محسوب میشوند که هم مردم و هم شما از آن رضایت خواهید داشت. تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت آیتمی است که مردم همه روزه با آن مواجه خواهند شد. از این جهت این تقویمها یک سرمایهگذاری بلندمدت نیز محسوب میشوند. این سرمایهگذاری منجر به تبلیغات گستردهای خواهد شد که برند را در معرض دید و شناخت مردم قرار خواهد داد.
مزایا چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی
تقویم رومیزی یک روش ایدهآل برای تبلیغ نامحسوس برندها محسوب میشود. برخلاف برخی اقلام تبلیغاتی که تنها یکبار مورد استفاده قرار میگیرد، تقویم رومیزی تا 12 ماه مشتری را همراهی خواهد کرد. افراد هر روز تقویم تبلیغاتی شما را مشاهده میکنند و در معرض اطلاعات برند شما قرار میگیرند. تقویمها را میتوان در نمایشگاهها، دفترهای اداری و... پخش کرد. تقویمها یک روش عالی برای تبلیغ کسبوکار و حفظ نام تجاری محسوب میشوند. از دیگر مزایا تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• اجتناب از دنیای خستهکننده دیجیتال
در حوزه تبلیغات تقویم رومیزی در تهران روی استفاده از تقویمهای کاغذی تاکید زیادی میشود. اگرچه که استفاده از فضای دیجیتال روزبهروز در حال افزایش است؛ اما همچنان مردم از تقویمهای کاغذی استقبال میکنند. خیرهشدن به صفحههای نمایشگر دیجیتال، چشم مخاطب را خسته میکند. همین امر در بسیاری از اوقات باعث میشود مردم از انجام برخی وظایف توسط دستگاههای دیجیتال عقبنشینی کنند. چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت فرصت مناسبی است که مردم را از خستگی دنیای دیجیتال دور نگهدارد. شوق استفاده از کاغذ و قلم هنوز هم در میان مردم رواج دارد.
• ارائه سرنخ به مشتریهای بالقوه
چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی یک گزینه عالی برای کسانی است که تجارت آنها به مشتریهای جدید وابسته است. برای شرکتهای حقوقی یا آژانس املاک تقویمهای چاپی میتواند یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریهای جدید باشد. اطلاعات تماس و نام تجاری خود را روی تقویم درج کنید و در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید. مشتریهای بالقوه مدام در معرض این اطلاعات قرار خواهند گرفت و شانس مراجعه آنها به شما بیشتر خواهد شد. در واقع با چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 میتوانید به مخاطبان سرنخ مراجعه به شرکت خود را دهید.
• گزینهای مقرون بهصرفه
بدون شک چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت، دغدغهای مهم برای شما محسوب میشود. به شما این نوید را میدهیم که با چاپ این تقویم میتوانید چندین هدف تبلیغاتی را ادغام کنید. یک گزینه عالی این است که کد QR تجاری خود را روی تقویم ثبت کنید. این کار باعث میشود که مشتری به صورت آنلاین یا آفلاین به اطلاعات تماس شما دست پیدا کند. همچنین مشتری میتواند از این طریق به وبسایت شما نیز دسترسی داشته باشد. این امر از مقرون بهصرفهبودن تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 خبر میدهد.
• افزایش دیدهشدن نام تجاری
در معرض دیدبودن، یک ویژگی بارز تقویمهای رومیزی است. مشتریها روی میز کار خود مدام با تقویم برند شما روبهرو خواهند شد. این امر هم به مشهورشدن برند شما کمک میکند و هم نام تجاری شما را در ذهن مشتری ثبت خواهد کرد. در طول زمان مشتریهای بالقوه ممکن است به استفاده از محصولات یا خدمات شما احساس نیاز پیدا کنند. نیاز مشتری بلافاصله نام برند را در ذهن آنها تداعی خواهد کرد. در نهایت تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.
• ابزاری عالی برای بازاریابی موثر
بدون شک دغدغه هر برندی تبلیغات و بازاریابی مناسب محصول یا خدمات خود است. اگر برند شما هنوز به خوبی شناخته نشده است چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی گزینهای بسیار عالی برای شما است. گیرندگان تقویم هر روز با نام برند شما روبهرو خواهند شد. از آن مهمتر بسیاری ممکن است تقویمهای شما را برای دیگران نیز ارسال کنند. تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 میتواند فرصت یک تبلیغات گسترده برای برند را فراهم کند.
در طراحی تقویم رومیزی چه نکاتی باید رعایت شود؟
فرقی نمیکند صاحب چه کسبوکاری هستید؛ بدون شک به طراحی و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت بسیار فکر کردهاید. تقویمها به دست افرادی خواهد رسید که از آن برای تعیین تاریخهای مهم استفاده خواهند کرد. این تقویمها برای اهداف شخصی نیز قابل استفاده است. چاپ تقویمهای رومیزی تبلیغاتی کاری مهم و حیاتی است. بدین جهت طراحی آن نیز باید به دست افراد متخصص در این حوزه انجام شود. در ادامه به رایجترین نکات و اصولی که در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 باید رعایت شوند، اشاره میکنیم.
• طرح نهایی را مشخص کنید
طرح کلی تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت باید مطابق با کسبوکار شما و خدماتی که ارائه میدهید باشد. طرح و جلوه کلی تقویم باید زیبا و جذاب و از طرفی حرفهای بهنظر برسد. باید بدانید مخاطب کسبوکار شما بیشتر چه افرادی خواهند بود. دانستن این نکته به شما در طراحی کلی تقویم رومیزی کمک بسیار زیادی میکند. اگر به تبلیغات تقویم رومیزی در تهران توجه کنید؛ طرحهای الهامبخشی را میتوانید مشاهده کنید.
• عکسهایی مناسب انتخاب کنید
در دنیای تبلیغات تقویم رومیزی در تهران عکسها از آن دست آیتمهایی هستند که میتوانند جذابیت تقویم رومیزی را افزایش دهند یا از آن بکاهند. این امر نشان میدهد که در انتخاب تصاویر تقویم باید محتاط باشید و خلاقیت زیادی را به خرج دهید. تصاویر باید باکیفیت باشند. از استفاده از عکسهای عمومی و کلیشهای خودداری کنید. عکسها باید اختصاصی و خاص باشند.
میتوانید از تصاویری استفاده کنید که متناسب با کسبوکار شما خواهد بود. بهتر است از یک عکاس حرفهای کمک بگیرید تا عکسهای باکیفیت و خاص به شما تحویل دهد. عکسهایی که برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده میکنید باید داستان برند یا محصول را بیان کند. شما میتوانید در تقویم از عکسهای افراد، محصولات یا مکانهایی که برای شما اصالت دارند، استفاده کنید.
• فونت مناسب را پیدا کنید
یکی از عوامل مهم در نظم و زیبایی ظاهری تقویم، استفاده از فونت مناسب است. فونتها تاثیر زیادی بر زیبایی و نظم تقویم خواهند داشت. از استفاده از فونتهای عجیب و غریب اجتناب کنید. مهمترین ویژگی فونت، خوانایی و تمیزبودن آن است. نوشتههای تقویم باید واضح باشند تا مخاطب بتواند به راحتی آن را بخواند. در انتخاب فونتهای مختلف زیادهروی نکنید. انتخاب یک یا دو فونت مناسب، کافی است. یک فونت شلوغ و نامناسب میتواند تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت یا گرانقیمت شما را شلخته نشان دهد.
• رنگهای مناسب را انتخاب کنید
پساز تصمیمگیری در مورد عکسها و فونتها، باید در مورد رنگبندی مناسب تقویم تصمیم بگیرید. رنگها یک عامل مهم در جذابیت و تاثیرگذاری تقویمها محسوب میشوند. رنگ باید با تم اصلی تقویم و همچنین رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد. اگر تقویم را متناسب با فصلهای سال تولید میکنید؛ میتوانید از رنگهایی که نماد هر فصل هستند، استفاده کنید. بسیاری در تبلیغات تقویم رومیزی در تهران از رنگهای گرم و سرد استفاده میشود. رنگهای گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد برای ماههای بهار و تابستان مناسب است. رنگهای سرد مانند آبی، سبز و بنفش نیز برای زمستان مناسب است.
• اطلاعات برند را درج کنید
بدون شک هدف نهایی هر کسب و کاری افزایش فروش محصولات است. بسیار مهم است که مشتری بلافاصله پساز دیدن تقویم، نام برند شما را تشخیص دهد. به همین خاطر درج اطلاعات برند مانند نام برند، لوگو و شماره تماس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع هویت برند را برای مشتری مشخص خواهد کرد. از طرفی درج اطلاعات برند و مواجه هر روزه با آن، به ماندگاری نام سازمانی در ذهن مشتری کمک خواهد کرد.
انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی
چیزی تا رسیدن به سال جدید نمانده است. برای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 خوب است که با انواع این تقویمها آشنا شوید. تنوع تقویمهای رومیزی میتواند پاسخگوی سلیقههای متفاوت کارفرما و حتی مشتری باشد. هدف هر کسبوکار متفاوت از دیگری است. به همین دلیل مهم است که هر تقویم متناسب با هدف مشخص هر کسبوکاری طراحی شود. انواع تقویم رومیزی شامل موارد زیر است:
• تقویم رومیزی یادداشتدار
با ارائه تقویم رومیزی یادداشتدار به افراد، به آنها این فرصت را میدهید که رویدادهای مهم را در تقویم یادداشت کنند. این مدل تقویم میتواند محبوبیت برند شما را افزایش دهد. صحافی این مدل تقویم به صورت فنری یا چسبی انجام میشود. برگههای تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 معمولا بین 50 تا 100 صفحه را تشکیل میدهد. تقویمهای یادداشتدار اغلب به صورت ماهشمار، هفتگی و مطابق با فصل به مشتری ارائه میشود.
• تقویم رومیزی فانتزی
تقویمهای فانتزی دارای تنوعهای مختلفی است. چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی بهصورت تقویم رومیزی پایهدار، زیردستی و اداری ارائه میشود. تقویمهای فانتزی اغلب دارای 13 برگ است. 12 برگ این تقویم مختص ماههای سال است و اولین برگ نیز به آستر تقویم اختصاص داده شده است. البته گاهی اوقات نیز برگههای تقویم فانتزی 26 برگ است. نصف این برگهها سفید است و پشت برگههای هر ماه قرار میگیرد. این تقویم چشمانداز برند شما را تقویت خواهد کرد. همچنین زیبایی ظاهری آن میتواند به ثبت برند در ذهن مخاطب کمک بسیاری کند.
• تقویم رومیزی اداری
تقویم اداری را میتوان یک تقویم روزشمار دانست. 365 روز سال، در هر برگ از این تقویم تعبیه میشود. این مدل تقویم در هر محیط اداری باید وجود داشته باشد. تقویم اداری به مخاطب کمک میکند که وظایف روزانه خود را با یادداشتکردن در آن، به خاطر بسپارد. این تقویم به راحتی در دسترس افراد قرار میگیرد. استفاده روزانه از این تقویم به ماندگاری نام برند شما در ذهن مشتری کمک بسزایی خواهد کرد. در تبلیغات تقویم رومیزی در تهران، درج اطلاعات برند نکتهای حیاتی محسوب میشود.
ابعاد و اجزا تشکیلدهنده تقویمهای رومیزی
ابعاد تقویمهای رومیزی وابسته به انتخاب شما خواهد بود. ابعاد تقویمها نباید آنقدر بزرگ باشد که فضای زیادی از میز را اشغال کند. همچنین سایز چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی نباید آنقدر کوچک باشد که خوانش آن برای افراد سخت بهنظر برسد. هر تقویم به سه جزء پایه، بدنه (برگههای تقویم) و فنر اتصالدهنده برگهها تقسیم میشود. پایههای تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 بنا به بودجه و ترجیح شما میتواند در جنسهای مختلفی ارائه شود. این جنسها شامل چوبی، چرمی، مقوایی و... است.
جنس تقویمهای رومیزی
هنگام سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی 1403 مطمئن شوید که از مرغوبترین جنس استفاده کردهاید. تقویمها قرار است تا یکسال مشتریهای بالقوه شما را همراهی کنند. پس مهم است که جنس تقویمها از دوام کافی برخوردار باشند. همچنین یک جنس مرغوب میتواند تاثیر مثبتی روی ذهنیت مخاطب نسبت به برند داشته باشد. کیفیت مطلوب تقویم رومیزی نشاندهنده کیفیت مطلوب محصولات و خدمات شما نیز خواهد بود. برگههای تقویم در گرماژهای مختلفی تهیه میشوند. در تبلیغات تقویم رومیزی در تهران استفاده از این جنسها رواج بیشتری دارد:
• کاغذ گلاسه مات
• کاغذ گلاسه براق
با شبکه چاپ، 365 روز سال را همراه مشتری بمانید
همراهی با مردم و انجام تبلیغات در تمام 365 روز سال، کاری سخت و دشوار است. چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی، این کار دشوار را آسان و ممکن کرده است. در این مطلب ما شما را با مزایا و نکات مهم در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی آشنا کردیم. همچنین شما را از ابعاد، سایز و جنس این تقویمها آگاه ساختیم. آیا تبلیغات تقویم رومیزی در تهران شما را ترغیب به سفارش این تقویمها کرده است؟ پس با مجموعه ما در تماس باشید.
ما در شبکه چاپ، تیم قدرتمند و متخصصی را در حوزه طراحی و چاپ تقویمهای رومیزی گرد هم جمع کردهایم. آیا دوست دارید مخاطب را از طریق تقویم رومیزی تبلیغاتی ارزان قیمت، به مشتری وفادار تبدیل کنید؟ ما در کنار شما هستیم تا شما را در رسیدن به این هدف یاری کنیم. شما میتوانید سفارش تقویم رومیزی خود را به ما بسپارید و دیگر نگران این مسائل نباشید:
• استفاده از بهترین متریال
• کیفیت بالای تقویم رومیزی
• چاپ و تحویل فوری تقویم
• امکان سفارش حضوری و آنلاین
• طراحی خلاقانه تقویمها
ما در شبکه چاپ به شما کمک میکنیم که مشتریها نام شما را در خاطر بسپارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، در سایت شبکه چاپ با ما در تماس باشید.