تاثیر چاپ اتیکت جوراب را دست کم نگیرید


بسیاری از تولیدکنندگان جوراب با علم بر اینکه چاپ اتیکت جوراب تاثیر زیادی بر نگاه مخاطب دارد، محصول خود را همراه با این اتیکت‌ها به بازار عرضه می‌کنند. استفاده از اتیکت به معنای بالابردن فروش و بازاریابی برای محصول است. جوراب محبوبیت بالایی در میان تمام اقشار و سنین مختلف دارد و اغلب از بازار فروش نسبتا خوبی برخوردار است. برخلاف گذشته امروزه درصد بالایی از مردم در هنگام خرید جوراب به جزئیات مهم آن توجه ویژه‌ای دارند و به‌راحتی از کنار خرید آن رد نمی‌شوند. نکاتی مهم از جمله جنس، اندازه، قیمت و... که اهمیت بالایی در خرید آن دارند توجه بسیاری از مشتری‌ها را به خود جلب می‌کنند که خود دلیلی مهم در چاپ تگ جوراب به‌حساب می‌آید. اگر تولیدکننده این محصول هستید توصیه می‌کنیم تا با خواندن این مقاله بیشتر با اهمیت چاپ لیبل جوراب و چگونگی آن آشنا شوید.


در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت چاپ اتیکت جوراب با ما تماس بگیرید.

تگ و آویز جوراب
اتیکت جوراب
چاپ اتیکت جوراب

با اهمیت کاربرد تگ و آویز جوراب آشنا شوید

یکی از محصولات کاربردی در هنگام عرضه جوراب تگ یا آویز آن است که تاثیر قابل توجهی بر جذب مخاطب دارد. این ابزار مقوایی یا کاغذی که عموما به جوراب متصل می‌شود یا در برخی موارد نوعی بسته‌بندی برای جوراب به‌حساب می‌آید، اطلاعاتی اولیه و البته مهم درباره جوراب را در‌بر می‌گیرد. امروزه در برخی از مراکز چاپ جهت منحصر‌به‌فرد نشان دادن جوراب و بسته‌بندی آن، از QR Code روی تگ این محصول استفاده می‌کنند تا مخاطب بیشتری را به آن جلب کنند. این کد اغلب دربرگیرنده آدرس اینترنتی از صفحه اینستاگرام یا وبسایت فروشگاه محصول است. این کار در سال‌های اخیر از استقبال زیادی برخوردار بوده است و بسیاری از تولیدکنندگان را به طراحی و چاپ اتیکت جوراب با این روش ترغیب می‌کند.
معمولا روی کاور جوراب اطلاعات مهم و اساسی که در تولید هر محصول مورد توجه است درج می‌شوند. از جمله این اطلاعات می‌توان به راهنمای شستشو، نحوه خشک‌کردن، اصول اتوکشی، دمای استاندارد جهت شست‌وشو با ماشین لباسشویی، قیمت محصول، جنس آن و... اشاره کرد که آگاهی از آن تقریبا برای تمام مخاطبان اهمیت دارد. اصولا اتیکت‌ها با توجه به کاربرد و اطلاعاتی که روی آن‌ها درج شده است در انواع مختلفی طراحی و چاپ می‌شوند. البته این موضوع ارتباط مستقیمی با سلیقه و نیاز تولیدکننده هم دارد. با کمی دقت بیشتر به اتیکت انواع جوراب‌هایی که در بازار به فروش می‌روند متوجه تفاوت چشم‌گیر آن‌ها با هم خواهید شد. این ابزار در جنس و طراحی‌های متفاوتی به‌کار می‌روند که در میزان جذب مخاطب و فروش بیشتر محصول تاثیر قابل‌ توجهی دارند.


با انواع تگ جوراب بر اساس جنس آشنا شوید

همان‌طور‌که گفته شد اتیکت‌‌های جوراب در جنس‌های مختلفی طراحی و چاپ می‌شوند که این عامل براساس سلیقه و سفارش تولیدکننده تعیین می‌شود. جنس اتیکت در جلب مخاطب تاثیر به‌سزایی دارد؛ بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک به‌ویژه جوراب در طراحی آن حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. در اینجا با نمونه‌هایی از جنس آویز جوراب آشنا خواهید شد:
• اتیکت سلفون مات گنبدی
این نوع اتیکت به کمک چاپ افست رنگی ساخته می‌شود و مقاومت و استحکام قابل توجهی دارد. در این نوع آویز لایه‌ای از سلفون به‌صورت یک رو یا دو رو روی آن کشیده می‌شود که امکان اتصال بند یا پانچ‌کردن را به اتیکت می‌دهد. سایز استاندارد جهت چاپ این 1، 6*5، 9 سانتی‌متر است که پس‌از برش به 6، 4*9 سانتی‌متر می‌رسد. معمولا تیراژ این نوع کاور جوراب 1000 عدد است و بین 2 تا 8 روز به سفارش‌دهنده تحویل داده می‌شود.
• اتیکت مدرن با سلفون مات و براق
این نوع اتیکت هم حاصل چاپ افست است و اغلب از سلفون براق یا مات روی گلاسه 300 گرم استفاده می‌شود. این قبیل آویز‌ها در قطر 5 یا 4 سانتی‌متر و به‌صورت یک یا دو رو تولید می‌شوند. در‌صورتی‌که قصد تولید آویز‌های جذاب برای جوراب‌های تولیدی خود را دارید توصیه می‌کنیم این نوع اتیکت را هم امتحان کنید.
• اتیکت لمینت برجسته
چاپ اتیکت جوراب لمینت برجسته اغلب با مقوای ایندربرد 300 انجام می‌شود که یک روکش سلفونی مات سطح آن را در بر‌می‌گیرد. در این نوع اتیکت به دلخواه سفارش‌دهنده بخش‌هایی از آن را با یووی برجسته طراحی می‌کنند که منجربه زیباتر و البته لوکس‌تر دیده‌شدن اتیکت خواهد شد. در این نوع آویز موبایل می‌توان بند یا پانچ مخصوص را از آن رد کرد که به استفاده راحت‌تر از اتیکت منجر می‌شود.
• اتیکت لمینت برجسته از نوع طلاکوب
در چاپ این نوع اتیکت هم از مقوای 300 ایندربرد استفاده می‌شود که به درخواست سفارش‌دهنده قسمت‌هایی از آن به‌صورت طلاکوب و برجسته در می‌آید. این کار علاوه بر زیباتر نشان‌دادن اتیکت جذابیت آن را هم بالا خواهد برد. اغلب تولیدکنندگانی که به‌دنبال خاص نشان دادن محصول خود هستند از این نوع اتیکت استفاده می‌کنند.


نکاتی مهم در چاپ اتیکت جوراب که باید مورد توجه قرار داد

در هنگام طراحی لیبل جوراب باید روی نکات مهمی که هر طراح موفق و خبره به آن توجه دارد تمرکز کنید. این کار نه‌تنها به چاپ لیبل جذاب و زیبا کمک می‌کند، بلکه فروش محصول را بالاتر خواهد برد. از جمله نکات مهمی که باید به آن ها دقت بیشتری کرد می توان به موارد زیر اشاره داشت:
• طراحی لوگو باید به نوعی باشد که مشتری با اولین نگاه به سمت آن جذب شود. فراموش نکنید که بدون تحت تاثیر قراردادن مشتری امکان بالارفتن فروش محصول توهمی بیشتر نیست. با طراحی یک کاور جوراب زیبا و فریبنده که از طرح‌های منحصر‌به‌فرد و خاص بهره‌‌مند شده است می‌توان به این هدف رسید.
• بسته‌به نوع و اندازه بسته‌بندی جوراب لیبل آن را طراحی کنید. این‌که بسته‌بندی جوراب در چه ابعاد و اندازه‌ای عرضه شده است، اهمیت زیادی دارد؛ چراکه چاپ لیبل با توجه به اندازه بسته باید انجام شود. هرچه بسته‌بندی محصول کوچک‌تر، قطعا به لیبلی کوچک‌تر هم نیازمند است و برعکس؛ بنابراین در طراحی لیبل جوراب ابعاد بسته‌بندی محصول را فراموش نکنید.
• سعی کنید لیبل‌هایی با طرح‌های مختلف طراحی کنید. جوراب محصولی است که در همه سنین و سلیقه‌ها طرفدار دارد؛ بنابراین بهتر است طراحی لیبل در رنگ و مدل ‌های مختلف را امتحان کنید. این کار به محبوبیت برند شما کمک دوچندانی خواهد کرد و شاهد جلب بیشتر مخاطب به سمت کسب‌و‌کارتان خواهید بود. بسیاری از مخاطبان با دیدن لیبل‌های متنوع و شیک جذب محصول می‌شوند که این نشان‌دهنده اهمیت بالای طراحی لیبل است.
• ترجیحا از لیبل‌هایی استفاده کنید که محصول را با قیمت مناسب و درعین‌حال لوکس و منحصر‌به‌فرد نشان می‌دهند. یکی از اصول طراحی آویز جوراب استفاده از لیبل‌هایی با سبک و سیاق خاص اما ساده و زیبا است. این روش هم تاثیر دوچندانی در جذب مشتری خواهد داشت.
• از لیبل‌های شیشه‌ای و شفاف استفاده کنید. این کار هم به جذابیت محصول می‌افزاید و نگاه مخاطب را به سمت برند شما جلب می‌کند. لیبل‌های شیشه‌ای و شفاف به‌خصوص برای جوراب‌های با رنگ تیره زیبایی و جلوه خاصی را به همراه دارند؛ بنابراین از این نوع آویزهای جوراب هم غافل نشوید.
• حتما به کیفیت لیبل توجه ویژه ای داشته باشید. شاید تصور کنید مهم کیفیت خود جوراب است و کیفیت جنس به‌کاررفته در لیبل چه اهمیتی می‌تواند داشته باشد؟ این تصوری کاملا غلط است. درصورتی‌که از لیبلی با کیفیت ضعیف استفاده کنید نباید انتظار جذب مخاطب را داشته باشید. لیبل با‌کیفیت به صورت ناخودآگاه مخاطب را به برند و محصول شما جذب خواهد کرد.


طراحی لیبل جوراب را به مرکزی حرفه ای بسپارید

همان‌طور‌‌که مشاهده کردید تگ جوراب از اهمیت ویژه‌ای در جذب مخاطب برخوردار است و بسیاری از افراد صرفا براساس این ابزار تبلیغاتی تصمیم به خرید محصول می‌گیرند. بسیاری از تولیدکنندگان در چاپ اتیکت جوراب حساسیت زیادی به خرج می‌دهند؛ چراکه اهمیت بالایی در فروش محصول دارد. اگر تولیدکننده برند خاصی از جوراب هستید، توصیه می‌کنیم تا با کمک مراکز حرفه‌ای چاپ مانند چاپ باکسر به طراحی لیبل‌های خاص و جذاب اقدام کنید. این مرکز با بیش‌از چهل سال سابقه در زمینه چاپ و طراحی اتیکت آماده خرمت رسانی به شما است. کافیست با کارشناسان ما در شبکه چاپ تماس بگیرید و سفارش‌های خود را به آنان بسپارید.

مطالب مرتبط :

تگ لباس
کارشناس واتس اپ تلفن تماس