چاپ بروشور تهران فوری




چاپ بروشور تهران فوری، راهی برای بازاریابی بیشتر

چاپ بروشور تهران فوری، راهی برای بازاریابی بیشتر


چاپ بروشور تهران فوری، راهی برای بازاریابی بیشتر

با چاپ بروشور تهران فوری به محصولات خود هویت دهید

 

انتخاب چاپ بروشور تهران فوری به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کار خود را در کوتاه‌ترین زمان و به‌بهترین نحو به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. می‌دانید که بروشور راهی پرطرفدار و محبوب جهت معرفی محصولات است تا فروش و رونق بیشتری به کسب‌و‌کار مد نظر دهد. بسیاری از صاحبان مشاغل با آگاهی از این موضوع که تبلیغ مساوی با شناخت محصول است، هزینه زیادی را متحمل می‌شوند. این درحالی است که چاپ بروشور فوری تبلیغاتی از آسان‌ترین و البته مقرون ‌به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات است. فراموش نکنید که چاپ بروشور را نباید دست کم گرفت؛ چراکه اهمیت و ارزشی کم از تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی ندارد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با تاثیر بروشور تبلیغاتی به‌ویژه با چاپ بروشور فوری تهران آشنا شویم و در زمان نیاز از این ابزار ارتباطی قوی استفاده کنیم.  

 

چرا چاپ بروشور ارزش بالایی به کسب‌و‌کار می‌دهد؟  

همه شما می‌دانید که تبلیغات چه تاثیر عمیق و قطعی بر کسب‌و‌کارها خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است از این روش غافل نشوید. یکی از بهترین روش‌های تبلیغ که با وجود گسترش اینترنت و فضای مجازی همچنان اهمیت زیادی دارد، چاپ بروشور است. طراحی و چاپ بروشورها در قطع و اندازه‌های مختلف و بسته‌به نیاز و سفارش صاحبان کسب‌و‌کار صورت می‌گیرد و به‌دست مخاطبان می‌رسد. البته این نکته را باید ذکر کرد که صرفا چاپ و انتشار بروشور به معنای جذب مخاطب نیست؛ چه بسا کسب‌و‌کارهایی که با چاپ بروشورهای عادی و غیراصولی نه‌تنها مشتری را به خود جذب نکرده‌اند، بلکه تاثیر منفی در تبلیغ محصول خود داشته‌اند.

اگر به‌دنبال چاپ برشوری حرفه‌ای و موثر هستید باید از مراکز معتبر و کارشناسان قابل اعتماد کمک بگیرید تا با کم‌ترین هزینه بهترین بروشورها را به شما تحویل دهند. این کار مستلزم طراحی اصولی و درست است که چاپ بروشور تهران فوری به خوبی از پس آن برخواهد آمد. طراحی چشم‌گیر و جذاب یکی از مهم‌ترین اصول طراحی درست است که باید درمورد بروشور هم رعایت شود. بروشور ابزاری است جهت معرفی کامل و با جزئیات یک محصول یا کسب‌و‌کار تا آن‌جاکه به این محصول کالانما هم می‌گویند؛ چراکه تصویری جامع از کالا و محصول مد نظر به شما ارائه می‌کند. بر این اساس بهتر است تا چاپ بروشور به‌ بهترین نحو صورت گیرد که این کار به عهده تولیدکننده و سپس طراح است.

 

چاپ بروشور فوری و اهمیت طراحی درست آن

همان‌طور‌که بیان شد بروشور معرف محصول یا کسب‌و‌کار است؛ بنابراین طراحی درست و منطقی این ابزار بسیار مهم است. معرفی درست و صادقانه اطلاعات درباره محصول به فروش و پیشرفت آن کمک قابل توجهی خواهد کرد. در طراحی این محصول باید دقت نظر زیادی به خرج داد تا اطمینان مخاطب را به‌دست آورد. شاید بتوان اصلی‌ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ را درج اطلاعات دقیق و کامل از محصول دانست که آن را مورد توجه قرار می‌دهد. چاپ کاغذی این ابزار تبلیغاتی تاثیر آن را دو چندان خواهد کرد و بیشتر به دل مخاطب می‌نشیند. طراحی ساده و درست این محصول و همین‌طور حجم کم آن از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این ابزار به‌شمار می‌رود.  

با چاپ بروشور در تهران می‌توان به اصلی‌ترین اهداف خود که همانا رونق بیشتر کسب‌و‌کار است رسید. تحقق این هدف مستلزم درج اطلاعات کامل از محصول است تا قابلیت چاپ و انتشار را پیدا کند. طراحان بروشور عموما در چاپ تعداد صفحات آزاد هستند؛ اما سبک و کم حجم بودن این ابزار تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد گذاشت و بدون شک او را بیشتر جذب می‌کند. این نکته حتی در چاپ آنلاین بروشور هم تاثیرگذار است و حوصله مخاطب را سر نمی‌برد. چاپ بروشور تهران فوری در جهت تحقق این هدف گام بر می‌دارد و محصول را در حجم کم، اما با کیفیت عالی به دست سفارش‌دهنده خواهد رساند. چاپ بروشور بر کاغذهای باکیفیت و با ابعاد متداول A4 و A5 در بسیاری از کسب‌و‌کارها اهمیت و تاثیرگذاری بسیار بیشتری را به‌دنبال دارد.

 

چرا در چاپ بروشورهای تبلیغاتی بیشتر از ابعاد A4 و A5 استفاده می‌شود؟  

اگر به بروشورهایی که به دست‌تان می‌رسد نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر آن‌ها در دو قطع A4 و A5 طراحی شده‌اند. به‌طور کلی و به لحاظ علم روانشناسی ابزارهای تبلیغاتی بسیار بزرگ به‌ویژه کاتالوگ و بروشور، نه‌تنها مخاطب را جذب نخواهند کرد، بلکه به دلزدگی او منجر می‌شوند. این دو قطع که از رایج‌ترین ابعاد چاپ بروشور در تهران و اغلب شهرهای ایران هستند، به‌دلیل دور ریز و مقوای مصرفی کم‌تر محبوبیت بیشتری دارند. ضمن اینکه جذابیت دوچندانی برای مخاطب خواهند داشت که در نتیجه موفقیت کسب‌و‌کار مد نظر را به‌دنبال دارد. البته ذکر این نکته واجب است که در چاپ بروشور تهران فوری این اصول به‌خوبی رعایت می‌شوند و با توجه به میزان محتوا و درخواست سفارش‌دهنده ممکن است ابعاد بزرگ‌تر یا کوچک‌تر به‌کار گرفته شوند.

 




نکاتی که باید در چاپ بروشور رعایت شوند

اینکه بروشورها حاوی اطلاعاتی کامل و مفید از یک محصول هستند بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما همان‌طور که اشاره شد طراحی درست و دقیق به موفقیت بیشتر آن کمک قابل توجهی می‌کند. در این راستا باید نکات و اصول مهمی را رعایت کرد تا بروشوری با طراحی دقیق و پرمخاطب داشت. به این نکات که در ادامه ذکر می‌شوند دقت کنید:

  • می‌توانید از تکنیک و ایده‌های چاپی استفاده کنید تا گیرایی بیشتری به بروشور دهید؛
  • رعایت یکپارچگی میان کلمات و تصاویر که به جذابیت بیشتر آن کمک می‌کند؛
  • تعیین هدف از بروشور قبل از شروع به طراحی آن را دست کم نگیرید؛
  • برند و لوگوی محصول را در جای مناسب از بروشور طراحی کنید؛
  • از خلاقیت و ایده‌های جذاب در طراحی بروشور استفاده کنید؛
  • درج تصاویر مرتبط و باکیفیت را فراموش نکنید؛
  • فونت های مناسب و استاندارد را به‌کار بگیرید؛
  • جملات کوتاه، پرتاثیر و مهم را به‌کار ببرید؛
  • درج مزایا و ویژگی‌های خاص محصول را فراموش نکنید.

 

انواع بروشورهای مورد استفاده را بشناسید

در این‌که بروشور تاثیر خاص خود را به‌دنبال دارد شکی نیست؛ اما چاپ آن در انواع مختلف اهمیت زیادی دارد و تاثیرگذاری متفاوتی را به‌دنبال خواهد داشت. به‌طور کلی رایج‌ترین انواع چاپ بروشور فوری براساس نوع تا زدن آن‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بروشور سه‌لا و دو‌لا
  • سه‌لا از نوع دروازه‌ای
  • تا زدن به‌صورت زیگزاگی
  • تا زدن به‌صورت دوبل موازی
  • تا در شکل نقشه
  • تا به‌صورت فرانسوی
  • تای آکاردئونی
  • چهارلا به‌صورت دو دروازه‌ای
  • تا به‌شکل موازی
  • تا به‌صورت طوماری

 

روکش‌های مورد استفاده در چاپ بروشور تهران فوری

بسیاری از مراکز چاپ بروشور برای طراحی زیباتر و اصولی‌تر این ابزار تبلیغاتی از روکش‌های خاصی استفاده می‌‌کنند که عمر آن‌ها را هم افزایش می‌دهد. از اصلی‌ترین روکش‌های مورد استفاده در تهیه این ابزارها UV موضعی و همین‌طور سلفون‌های مات روکش‌دار هستند که علاوه‌بر افزایش جذابیت بروشور مقاومت و استحکام بالای آن‌ها را به‌دنبال دارد. این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه درصورت عدم استفاده از یک روکش مناسب روی بروشور در فاصله زمانی کم تصاویر و نوشته‌های آن از بین خواهند رفت. بر این اساس روکش بروشور نکته‌ای بسیار مهم و اساسی است که باید قبل از طراحی نهایی مورد توجه قرار گیرد.

 

نکاتی مهم در زمینه طراحی خلاقانه بروشور

برای طراحی و چاپ بروشور در تهران آن هم به‌صورت خلاقانه بهتر است از ایده‌هایی منحصر‌به‌فرد استفاده شود که در کم‌تر نمونه‌ای بتوان پیدا کرد. کافی است به برخی نکات که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود دقت کنید:

  • استفاده از روش‌های خاص تا زدن جهت ایجاد جلوه‌ای ویژه و منحصر‌به‌فرد
  • هماهنگی طراحی بروشور با شغل و حرفه مد نظر جهت افزایش جذابیت برای مخاطب
  • انجام تغییراتی جزئی یا کلی در بافت و و جنس صفحات بروشور
  • اضافه‌نمودن برخی ابزار غیرکاغذی به صفحات بروشور جهت زیباسازی بیشتر
  • طراحی خاص و فونت های جذاب و منحصر‌به‌فرد
  • به‌کاربردن رنگ ها و برخی تصاویر متفاوت و چشم‌گیر
  • کاربرد محتوایی جذاب و خاص
  • تیتردهی به صفحه یا صفحات مهم و اصلی بروشور

 

سخن پایانی

بروشور به‌عنوان ابزاری جهت تبلیغات ارزان و تاثیرگذار اهمیت بسیار زیادی در کسب‌و‌کارها و معرفی محصول دارد. رواج چاپ آنلاین بروشور در سال‌های اخیر نشان از تاثیرگذاری و ارزشمندی آن در کسب‌و‌کارها است که بسیاری از صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. تمام بروشورهای چاپی در ابعاد و اندازه‌های خاصی که توسط سفارش‌دهنده تعیین می‌شود، قابل چاپ و تهیه هستند. چاپ بروشور تهران فوری نمونه‌ای از این محصول در ابعاد، کیفیت، اندازه و زیبایی منحصر‌به‌فرد است که توسط مرکز شبکه چاپ باکسر صورت می‌گیرد. این مجموعه با بیش‌از 40 سال سابقه در زمینه چاپ، کاربرد متریال‌های عالی، استفاده از ابزارهای پیشرفته، چاپ باکیفیت و ... در نوع خود یکی از بهترین مراکز چاپ ایران شناخته می‌شود. کارشناسان این مرکز آماده خدمت‌رسانی به شما در هر لحظه هستند.

 

 




2023-03-09 14:17:09 

بروشور/ چاپ بروشور/ طراحی بروشور


    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
کارشناس واتس اپ تلفن تماس