شاپینگ بگ تبلیغاتی




شاپینگ بگ تبلیغاتی، ابزاری برای بازاریابی کسب و کار


با نکات طراحی و تولید شاپینگ بگ تبلیغاتی آشنا شوید

 

 

شاپینگ بگ تبلیغاتی به رونق کسب‌و‌کار و فروش بیشتر محصولات شما کمک زیادی می‌کند؛ از این‌رو جهت چاپ ساک دستی تبلیغاتی باید نکات جزئی اما مهمی را مد نظر قرار داد. فرقی ندارد که چه محصولی را تولید می‌کنید، مهم نحوه خدمات رسانی به مخاطب است تا علاوه‌بر جذب او کلاس کاری خود را حفظ کنید. رعایت برخی نکات مهم و حیاتی کمک زیادی به چاپ بدون نقص شاینگ بگ برای استفاده در کسب‌و‌کارتان می‌کند. می‌دانید که این روزها در کاربرد بگ‌های تبلیغاتی میان فروشندگان و تولیدکنندگان رقابت سنگینی برقرار است؛ به‌همین خاطر جهت ربودن گوی رقابت از یکدیگر دست به اقدامات متنوعی می‌زنند. شبکه چاپ سعی دارد تا در این مقاله شما را با نکاتی مهم در زمینه طراحی شاپینگ بگ تبلیغاتی آشنا کند، تا انتها با ما بمانید.

 

اهمیت شاپینگ ‌بگ‌های تبلیغاتی را دست کم نگیرید

فرض کنید از یک فروشگاه لوکس محصولی شیک خریداری کرده‌اید و فروشنده آن را در یک کیسه پلاستیکی ساده یا حتی بدون هر گونه بسته‌بندی به شما تحویل می‌دهد. چه حسی پیدا می‌کنید؟ بدون شک اولین حسی که به شما القا خواهد احساس شک و بی اعتمادی است. پس اگر خود شما تولیدکننده یا فروشنده محصول هستید باید بهتر از میزان اهمیت و جایگاه بگ‌های تبلیغاتی نزد مخاطب مطلع باشید. انواع بگ تبلیغاتی در سایز و شکل‌های متفاوت به‌کار می‌روند که هر کدام در مکان و زمان خاصی کاربرد دارند. بسیاری از صاحبان مشاغل شاپینگ بگ تبلیغاتی را فرصتی برای به نمایش گذاشتن لوگو و برند خود می‌دانند.

بنابراین چنانچه تصمیم به استفاده از بگ‌های تبلیغاتی در کسب‌و‌کار خود دارید توصیه می‌شود که حتما اصول چاپ و طراحی آن را رعایت کنید. برخی از فروشندگان معتقدند که تنها به دلیل نظم بخشی به تجارتشان از ساک دستی استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که خواه یا ناخواه این ابزار به تبلیغ کسب‌و‌کارشان خواهد پرداخت. اگر فروشگاهی بزرگ راه‌اندازی کرده‌اید که در شبکه‌های مجازی آن را تبلیغ می‌کنید، توصیه می‌شود این ابزار جذاب و مفید در حالی‌که لوگوی شما را نشان می‌دهد به‌کار بگیرید. در هر‌حال هر چه از اهمیت بگ‌های تبلیغاتی گفته شود کم است، پس به جای تعلل به فکر چاپ بهترین نمونه از آن باشید.

 

رعایت 4 نکته مهم جهت تبلیغاتی‌کردن شاپینگ بگ

 

 

 

می‌‌دانید که یک شاپینگ بگ مناسب و استاندارد قابلیت استفاده چند باره را دارد؛ به ‌همین خاطر بسیاری از مردم این ابزار را نگه می‌دارند. بر این اساس جهت تبلیغاتی کردن شاپینگ بگ خود و جذب مخاطب باید به این 4 نکته مهم دقت کنید:

 

  1. آن را مانند یک کیف طراحی کنید

برای اینکه شاپینگ بگ تبلیغاتی که لوگو و برند شما را در بر دارد مخاطب بیشتری را جذب کند، باید آن را مانند یک کیف نگهدارنده طراحی کرد. براین اساس بهترین کار این است که متریالی باکیفیت و البته سبک را در ساخت آن به‌کار بگیرید تا به‌راحتی حمل شود. این گونه کیف با هدف آسان‌‌تر کردن کار مشتری به‌‌کار می‌رود تا خریداران بتوانند در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنند. نکته قابل توجه اینجاست که درصورت استفاده از این بگ شاپ در مکان‌های متنوع قطعا تعدادی مشتری به کسب‌و‌‌کار شما جذب خواهند شد. پس بهتر است در طراحی این نوع شاپینگ بگ دقت زیادی به خرج دهید.  

 

  1. بگ شاپی قابل استفاده تولید کنید

همان‌طور‌که گفته شد بهترین نوع بگ شاپ نمونه‌ای است که تا چندین بار قابل استفاده باشد. برای این کار بهتر است این ابزار را با مواد و متریال ماندگار مانند پارچه تولید کرد. اگر به مردم در خیابان‌ها دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که درصدی از آن‌ها یک بگ شاپ تبلیغاتی را در دست دارند. بنابراین می‌توان تصمیم گرفت که این ابزار گزینه‌ی مناسب برای راه انداختن کار مخاطبتان خواهد بود؛ پس بهتر است آن را با کمک مواد و متریال ماندگار و باکیفیت بسازید تا علاوه‌بر ماندگاری مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

 

  1. به بگ شاپ خود زندگی دهید

حتما می‌پرسید چطور؟ مگر می‌شود به یک بگ شاپ زندگی داد؟ بله قطعا می‌‌توان به آن زندگی بخشید. تنها کافیست از ایده‌های تازه و منحصر‌به‌فردی که به ذهنتان می‌رسد، استفاده کنید و به آن‌ها رنگ و لعابی بدهید. انواع بگ تبلیغاتی در هر کسب‌و‌کاری قابل استفاده است، اما تنها درصد کمی از آن‌ها موفق به رونق تجارت شما خواهند شد. بگ شاپی که به‌کار می‌گیرید باید نگاه مخاطب را برای اولین بار به خود جلب کند و در ذهن او باقی بماند. برای مثال قبل از هر کاری به‌‌خوبی مخاطب خود و علایق آن را شناسایی و با استفاده از ایده‌های نو در این زمینه شاپینگ بگی خاص طراحی کنید. یک نکته را باید مورد توجه قرار داد و آن قیمت بگ شاپ است. به‌طور معمول قیمت ساک دستی کاغذی کرافت نسبت به ساک‌های پارچه‌ای کم‌تر است. پس می‌توان به‌عنوان گزینه‌ای مناسب روی آن حساب باز کرد.

 

  1. خریداران خود را به سمت حفاظت از محیط زیست سوق دهید

منظور از این جمله چیست؟ در ‌واقع می‌توان با تولید و توزیع بگ شاپی حرفه‌ای و قابل بازیافت که در عین حال جذاب و منحصر‌به‌فرد است این پیام را به مخاب خود رساند که باید با محیط زیست خود دوست باشد. با استفاده از متریال‌های قابل بازیافت و استاندارد به‌راحتی مخاطب را به سمت خود جذب خواهید کرد. کافیست اصول آن که همان تولید شاپینگ بگ تبلیغاتی با مواد مناسب است را رعایت کرد. تا جایی که ممکن است از تولید و توزیع بگ شاپ‌های پلاستیکی خودداری کنید. مطمئن باشید که این نوع ساک دستی در مقابل ساک دستی‌های پارچه‌ای و کاغذی مخاطب زیادی ندارد. بر این اساس استفاده از مواد بازیافتی مانند کاغذ کرافت، گلاسه و... گزینه‌های عالی در چاپ بگ شاپ محسوب می‌شوند.

 




مزایای انواع شاپینگ بگ را بشناسید

 

 

 

فرقی ندارد که چه نوع شاپینگ بگی با چه ابعاد و اندازه‌ای استفاده کنید، مهم کاربرد این ابزار جذاب و به‌روز است تا متوجه تاثیر آن بر رونق فروش محصول خود شوید. از جمله مزایایی که می‌توان برای شاپینگ بگ‌ها برشمرد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • دارای ظاهری زیبا و شکیل که در مقایسه با سایر انواع بسته‌بندی به جذب بیشتر مخاطب کمک می‌کند.
  • مقاومت بالا و ماندگاری زیاد موجب جلب اعتماد و نگاه بیشتر مخاطبان به سمت کسب‌و‌کار شما خواهد شد.
  • قیمت مناسب و استاندارد بگ شاپ آن را به انتخاب اول درصد بالایی از تولیدکنندگان تبدیل کرده است.
  • قابل استفاده مجدد و مکرر که نشان‌دهنده ارزشمندی این ابزار مهم است.
  • تبلیغ برند و لوگو توسط بگ شاپ تبلیغاتی به‌خوبی امکان‌پذیر است.

 

در طراحی بگ شاپ باید به چه نکاتی اولیه ای دقت کرد؟

فراموش نکنید که در زمان طراحی بگ شاپ باید به چند نکته مهم و اساسی توجه کرد تا با محصولی استاندارد روبه‌رو شوید:

 

  • فونت مناسب

فونت مناسب و استاندارد راهی برای بهتر کردن ظاهر آن محسوب می‌شود. در طراحی برند، تیتر و لوگو بهتر است از فونتی ساده اما گیرا استفاده کرد؛ چراکه از اولین پارامترهای جلب توجه مخاطب محسوب می‌شوند. البته توجه کنید که تنوع فونت و رنگ آن نتیجه‌ای معکوس به جا خواهد داشت و قطعا موجب دفع مخاطب می‌شود. استفاده از فونت‌های متنوع خوانش و حتی کارآیی شاپینگ بگ را از بین می‌برد.

 

  • سایز متنوع

این گزینه در زمینه کاربرد فونت و تصاویر مهم‌تر است. در واقع با استفاده از فونت یا عکسی استاندارد که با اندازه ساک دستی شما مطابقت داشته باشد محصولی مناسب و استاندارد خواهید ساخت.  

 

  • فاصله میان عناصر

جهت پر کردن فضای خالی میان عناصر و المان‌های درج شده روی ساک دستی باید از فاصله حروف و تصاویر استفاده کرد. فضادهی به نوشته‌ها یکی از اصول مهم و پایه‌ای در طراحی ساک دستی به‌شمار می‌رود، پس بهتر است آن را به‌خوبی رعایت کنید.

 

سخن پایانی

انواع شاپینگ بگ تبلیغاتی در اندازه و ظاهر متفاوت در بازار وجود دارند که هر کدام گویا و معرف برند یک کسب‌و‌کار خاص هستند. با دیدن این ساک دستی‌ها ممکن است به سمت لوگوی درج شده روی آن جذب شوید و برای آشنایی بیشتر با تولیدکننده آن برند ارتباط بگیرید. پس فراموش نکنید که انواع بگ تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب جهت معرفی کسب‌و‌کارتان به‌شمار می‌رود. یکی از مراکز حرفه‌‌ای در زمینه چاپ و طراحی این ابزار شبکه چاپ است که به واسطه تولید بهترین نمونه‌ها با بهترین متریال محبوبیت بالایی دارد. جهت سفارش چاپ این نوع محصول می‌توان با کاشناسان ما در این مجموعه ارتباط برقرار کرد.




2023-08-26 17:36:21 

چاپ_ساک_دستی/ساک_دستی/قیمت_ساک_دستی


    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
کارشناس واتس اپ تلفن تماس