شهرت و محبوبیت برند با بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی




راهنمای چاپ بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی


راهنمای چاپ بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی

 

امروزه بخش مهمی از مسیر توسعه کسب‌وکارها از فروش مجازی محصولات می‌گذرد. فروش آنلاین پوشاک و لباس نیز از این قافله جا نمانده و رشد بسیار زیادی پیدا کرده ‌است. صحبت از فروش آنلاین پوشاک که می‌شود، ضرورت بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی خود را نشان می‌دهد. باید بتوانید با بسته‌بندی‌های لباس، بر مشتری تاثیر بگذارید تا به برند شما وفادار بمانند. برخلاف خرید حضوری، در خرید آنلاین شما نمی‌توانید رودررو با مشتری ارتباط برقرار کنید. جعبه‌ها می‌توانند به‌جای شما با مخاطب تعامل موثری داشته‌باشند. به‌همین خاطر باید در طراحی بسته‌بندی دقت، خلاقیت و دانش لازم را به‌کار ببرید.

 

اهمیت پکیجینگ لباس برای فروش اینترنتی

فروش اینترنتی لباس یک فرصت فوق‌العاده است تا بتوانید درآمد برند را افزایش دهید. البته به‌شرطی که از این فرصت، به‌درستی استفاده کنید. در فروش اینترنتی، شما و مشتری به‌صورت غیر مستقیم با هم در ارتباط هستید. مانند فروش حضوری شما نمی‌توانید با مشتری رودررو باشید تا بتوانید با کلام و رفتار خود بر او تاثیر بگذارید و او را وفادار به برند کنید. یک راه عالی برای تاثیرگذاری عمیق بر مشتری، طراحی اتصاصی بسته‌بندی لباس است.

اولین مواجه مستقیم مشتری با برند، دیدن و لمس بسته‌بندی است. اگر پکیجینگ لباس در عین استحکام، خاص و زیبا باشد تاثیری ماندگاری بر ذهن مشتری می‌گذارد. شما با جعبه‌ها بر احساسات مخاطب تاثیر می‌گذارید تا او با دیدی مثبت با سفارش خود مواجه شود. تحویل پوشاک با حداقل چروک و بدون هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی، اعتبار شما را نزد مشتری افزایش خواهد داد. این موضوع او را ترغیب خواهد کرد که دوباره از برند شما خرید کند.

 

مزایا بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی

با یک پکیچینگ مناسب به‌راحتی می‌توانید زیبایی محصولات خود را پیش چشم مشتری دوچندان کنید. در فروش اینترنتی، لباس‌ها مسافت زیادی را طی می‌کنند تا به‌دست مشتری برسند. به همین خاطر لازم است از پوشاک به‌خوبی محافظت شود. همچنین طراحی جعبه لباس برای فروش اینترنتی در فرآیند برندآگاهی کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. در ادامه ما شما را با مزایا مهم بسته‌بندی لباس آشنا می‌کنیم.

 

·       حفظ ایمنی لباس

یکی از مهم‌ترین مزایا پکیجینگ لباس برای فروش اینترنتی، حفاظت از محصول است. در طول حمل‌ونقل، بسته پستی ممکن در معرض آسیب‌های زیادی قرار بگیرد. همچنین پس‌از تحویل بسته، مشتری‌ها با چاقو یا یک جسم تیز، جعبه را باز می‌کنند. تمام این عوامل می‌تواند به لباس صدمه وارد کند. بسته‌بندی استاندارد باعث می‌شود که محصول از این آسیب‌ها در امان بماند و لباس زیبا و سالم به‌دست مشتری برسد.

 

·       لذت جعبه‌گشایی

شما می‌توانید با طراحی یک بسته‌بندی خاص، لذت جعبه‌گشایی را به مشتری هدیه دهید. مواجه‌شدن فرد با یک بسته‌بندی زیبا، شوق او را برای بازکردن جعبه دوچندان می‌کند. همچنین این موضوع، باعث ایجاد یک دید مثبت نسبت به برند شما خواهد شد. امروزه بسیاری از افراد، تجربه جعبه‌گشایی محصول را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. اگر جعبه را اختصاصی و عالی طراحی کنید؛ مشتری ترغیب می‌شود آن را در فضای مجازی منتشر کند. همین امر، بر شهرت و محبوبیت برند شما دامن خواهد زد.

 

·       تبلیغات و بازاریابی

قبل از پرداخت هر هزینه‌ای برای تبلیغات، کمی دست نگه‌ دارید و ابتدا به فکر طراحی جعبه لباس برای فروش اینترنتی باشید. همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، یک جعبه خاص می‌تواند در فضای مجازی منتشر شود و برند شما را به‌صورت غیر مستقیم تبلیغ کند. جعبه‌ها هویت برند شما را به‌نمایش می‌گذارند. آن‌ها می‌توانند این تفکر را به مشتری القا کنند که با خرید از برند شما، بهترین لباس‌ها را متعلق به‌ خود خواهند کرد. جعبه‌ها مردم را به خرید از کسب‌وکار شما ترغیب خواهند کرد.

 

·       حمل‌ونقل آسان محصول

بسته‌بندی لباس، حمل‌ونقل محصول را نیز آسان و راحت خواهد کرد. جعبه‌ها خیال فروشنده و خریدار را از سالم‌رسیدن محصول به‌دست مشتری راحت می‌کند. از طرفی کارمندان پست نیز می‌توانند به‌راحتی بسته را جابه‌جا کنند، بدون این‌که نگران آسیب‌دیدن محصول باشند. حمل لباس‌های بدون بسته‌بندی سخت خواهد بود و باعث کثیف‌شدن پوشاک نیز می‌شود. جعبه‌ها از محصول در طول حمل‌ونقل به‌خوبی محافظت خواهند کرد.

 

·       فرم لباس را حفظ می‌کند

بسته‌بندی باید به‌گونه‌ای باشد که لباس در آن کاملا چروک نشود و فرم اولیه خود را از دست ندهد. همچنین لباس‌های درون جعبه نباید مچاله و آسیب‌دیده شوند. برای مشتری بسیار مهم است که لباس زیبا و صاف به‌دست او برسد. این امر باعث ایجاد یک تصویر مثبت از برند شما در ذهن مشتری خواهد شد. او احساس امنیت را از برند شما دریافت خواهد کرد و همین امر به جلب اعتماد او کمک بسیار زیادی می‌کند.

 

·       شاخص شدن در میان رقبا

در هر کسب‌وکاری، اضافه‌کردن آیتم‌هایی که بتواند برند را در میان رقبا درخشان کند، لازم و ضروری است. با توجه به این‌که در صنعت فروش پوشاک، یک بازار پر رقابت شکل گرفته‌ است این موضوع اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اگر بسته‌بندی‌ها را خاص و برخلاف کلیشه‌های بازار طراحی کنید؛ برند شما شاخص به‌نظر خواهد رسید. بسته‌بندی می‌تواند به هویت برند شما تبدیل شود و مردم از طریق آن با شما آشنا خواهند شد.

 

·       هویت برند را به‌نمایش می‌گذارد

جعبه‌های بسته‌بندی یک فرصت فوق‌العاده برای نمایش هویت برند محسوب می‌شود. رنگ جعبه، درج مشخصات برند، جذابیت بصری بسته‌بندی از جمله عواملی است که در تقویت هویت برند تاثیر زیادی می‌گذارند. این موضوع باعث می‌شود که مشتری با همان نگاه اول به جعبه، برند شما را بشناسد. تقویت هویت برند، اعتبار کسب‌وکار شما را افزایش خواهد داد تا مشتری راحت‌تر به شما اعتماد کند.

 

ویژگی‌های بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی

بسته‌بندی باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری قبل از دیدن محصول و تنها از طریق جعبه، ارزش لباس را متوجه شود. به همین دلیل در طراحی پک لباس برای فروش اینترنتی، باید ویژگی‌های کلیدی زیادی را به بسته‌بندی اضافه کنید. بسته‌بندی باید به‌گونه‌ای باشد که برتری برند را نسبت به سایر رقبا نشان دهد. اگر طراحی و چاپ جعبه توسط افراد متخصص انجام شود؛ تحقق تمام این موارد آسان خواهد شد. در ادامه شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های بسته‌بندی‌ لباس برای فروش اینترنتی آشنا می‌کنیم.

 

·       بسته‌بندی باید مخاطب‌پسند باشد

لازم است قبل از طراحی بسته‌بندی لباس، ابتدا مشخص کنید که چه کسانی مشتری‌های شما خواهند بود. مخاطب هدف شما کیست؟ زنان، مردان، کودکان، افراد جوان یا میان‌سال؟ باید مخاطب هدف خود را بشناسید تا با نیازهای او آشنا شوید و بتوانید بیشترین تاثیر را بر آن‌ها بگذارید. شناسایی مخاطب هدف به شما کمک می‌کند که بسته‌بندی را کاملا مخاطب‌پسند طراحی کنید. این امر باعث جلب توجه و اعتماد مشتری نسبت به کسب‌وکار شما خواهد شد.

 

·       بسته‌بندی باید با مواد مرغوب تولید شود

در طول حمل‌ونقل، لباس در معرض رطوبت، پارگی، ساییدگی و... است. برای چاپ جعبه لباس باید از بهترین مواد استفاده کنید تا کیفیت بسته‌بندی حفظ شود. تحویل یک لباس آسیب‌دیده به مشتری تصویری منفی از برند به‌نمایش خواهد گذاشت. همچنین شما مجبور به پرداخت غرامت و بازگشت هزینه به مشتری خواهید شد. یک بسته‌بندی استاندارد و مقاوم، از وقوع آسیب جلوگیری می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های جاری برند خواهد شد.

 

·       بسته‌بندی باید متناسب با ابعاد لباس باشد

همان‌طور که گفتیم حفظ فرم اولیه لباس و جلوگیری از چروک‌شدن آن برای هر مشتری مهم است. ابعاد جعبه را باید متناسب با حجم لباس و کاملا استاندارد طراحی کنید. جعبه‌های کوچک، لباس را در خود مچاله می‌کنند و مشتری بلافاصله پس از باز کردن آن احساس منفی دریافت خواهد کرد. بسته‌بندی بسیار بزرگ نیز ظاهر زیبایی به پکیجینگ شما نخواهد بخشید. جعبه‎ها باید کاملا استاندارد و مطابق با وزن و ابعاد لباس طراحی شوند.

 

·       برند باید به‌راحتی شناسایی شود

یک راه عالی برای این‌که مشتری در همان نگاه اول برند شما را بشناسد، درج اطلاعات کسب‌وکار روی جعبه است. نام برند، لوگو، شعار و شماره تماس باید روی جعبه درج شوند. بدون چاپ این موارد، بسته‌بندی بدون هویت خواهد شد. رعایت این موضوع به شما کمک زیادی می‌کند تا بتوانید برند را در ذهن مشتری ماندگار کنید. همچنین می‌توانید از خدمات ویژه‌ای همچون طلاکوبی لوگو یا نام برند استفاده کنید تا بسته‌بندی متمایز شود.

 

·       بسته‌بندی باید از مواد قابل‌بازیافت تولید شود

امروزه بسیاری از مردم در استفاده از بسته‌بندی‌های پایدار حساسیت به‌خرج می‌دهند. یک راه عالی برای جلب توجه مشتری‌، استفاده از مواد قابل ‌بازیافت برای چاپ جعبه است. این امر تعهد کاری شما را به مشتری نشان خواهد داد و او را ترغیب به خرید از برند خود خواهید کرد. استفاده از مواد قابل بازیافت هم ضامن حفظ محیط زیست خواهد شد و هم برند را نزد مردم محبوب می‌کند.

 

·       ظاهر بسته‌بندی باید جذاب باشد

هویت بصری و زیبایی جعبه، تاثیر عمیقی بر ماندگاری برند در ذهن مشتری خواهد گذاشت. برای جذابیت جعبه می‌توانید از رنگ‌هایی خاص و زیبا استفاده کنید. رنگ‌ها می‌توانند هویت برند را در خود گره بزنند تا در ذهن مشتری تثبیت شوید. همچنین برای درج اطلاعات از فونتی خوانا، متفاوت و زیبا استفاده کنید. بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی باید کاملا اختصاصی طراحی شود تا یادآور برند شما باشد.




کاغذ مناسب برای بسته‌ بندی لباس برای فروش اینترنتی

در فروش اینترنتی لباس، انتخاب یک مقوای مناسب برای بسته‌بندی حرف اول را می‌زند. پوشاک قرار است مسافت طولانی را طی کنند تا به‌دست مشتری برسند. به همین دلیل حفاظت از لباس بسیار مهم است. همچنین بسته‌بندی باید ظاهری زیبا به پوشاک ببخشد تا مشتری ترغیب به خرید دوباره از برند شما شود. استفاده از مرغوب‌ترین مقواها به مشتری تعهد و اعتبار برند شما را نشان خواهد داد. شما به مشتری این پیام را منتقل می‌کنید که برای او احترام زیادی قائل هستید. در ادامه لازم است با رایج‌ترین مقواها برای بسته‌بندی لباس آشنا شوید.

 

·       مقوا گلاسه

آیا دوست دارید بسته‌بندی لباس شما فانتزی و خاص به‌نظر برسد؟ می‌توانید از مقوا گلاسه استفاده کنید. مقوا گلاسه به‌صورت مات و براق به شما عرضه می‌شود. این مقواها دارای قابلیت چاپ با کیفیت بالا هستند و چاپ تصویر روی آن نیز از وضوح بالایی برخوردار است. مقوا گلاسه را می‌توانید در رنگ‌ها و ابعاد مختلف سفارش دهید. گلاسه تجربه جعبه‌گشایی را برای مشتری هیجان‌انگیز می‌کند و تصویر مثبتی از برند به‌نمایش خواهد گذاشت.

 

·       مقوا ایندربرد

ضخامت مقوای ایندربرد توسط شما مشخص می‌شود. البته هرچه ضخامت این مقوا بالاتر باشد، بسته‌بندی شما محکم‌تر و مقاوم‌تر خواهد شد. ایندربرد یک مقوا محبوب در صنعت بسته‌بندی محسوب می‌شود. این مقوا در عین مقاومت، ظاهری جذاب و شیک را به بسته‌بندی شما هدیه می‌بخشد. این مقوای بهداشتی را می‌توانید در رنگ‌های مختلف سفارش دهید. ایندربرد از طول عمر بالایی برخوردار است و از پوشاک برند شما به‌خوبی محافظت خواهد کرد.

 

·       مقوا کارتنی

مقوا کارتنی یکی از رایج‌ترین بسته‌بندی‌های حوزه پوشاک و لباس است. این جعبه‌ها وزن کمی دارند و باعث سهولت در جابه‌جایی محصول خواهند شد. این کارتن‌ها از پوشاک برند شما در برابر رطوبت و آسیب‌های حمل‌ونقل به‌خوبی محافظت خواهند کرد. این مقوا در عین مقاومت و استحکام بالا از انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز برخوردار است. اگر به بسته‌بندی‌های قابل بازیافت اهمیت می‌دهید؛ می‌توانید از مقواهای کارتنی استفاده کنید. 

 

·       مقوا کرافت

کرافت یک مقوا سازگار با محیط زیست است که ظاهری طبیعی و زیبا را به‌ بسته‌بندی شما هدیه می‌بخشد. دوام و ماندگاری این مقوا تضمین می‌کند که لباس مشتری سالم و بدون آسیب به‌دست او خواهد رسید. بافت خشن این مقوا، آن را ضد رطوبت و همچنین مقاوم در برابر خراش و ساییدگی کرده‌است. احتمال  پارگی مقوا و جعبه کرافت بسیار کم است؛ بنابراین این مقوا یک گزینه مناسب برای بسته‌بندی لباس محسوب می‌شود.

 

چاپ بسته‌بندی اختصاصی با شبکه چاپ

در این مطلب شما از مزایا، اهمیت و ویژگی‌های مهم بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی، آگاه شدید. حال وقت آن فرا رسیده ‌است که شما را با یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین مجموعه‌ها در حوزه چاپ آشنا کنیم. شبکه چاپ، نزدیک به نیم قرن است که در حوزه چاپ بسته‌بندی‌های مختلف فعال است و با برندهای مطرحی همکاری می‌کند. در شبکه چاپ از تخصص، مهارت و خلاقیت مجموعه متعهد خود استفاده می‌کنیم تا بهترین‌ها را به شما ارائه دهیم.

ما در شبکه چاپ تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بتوانید مطابق با بودجه خود، باکیفیت‌ترین بسته‌بندی‌ها را از ما تحویل بگیرید. دستگاه‌های به‌روز شبکه چاپ، بسته‌بندی‌های مدرن و خاص را به شما ارائه خواهد داد. در شبکه چاپ، همه‌چیز را مطابق با هویت برند شما طراحی خواهیم کرد تا در میان رقبای خود متمایز شوید. با مراجعه به سایت شبکه چاپ و ثبت سفارش، می‌توانید بسته‌بندی‌های خود را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 




2024-04-17 11:45:56 

بسته_بندی/ پکیجینگ/ جعبه/ جعبه_لباس


    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
کارشناس واتس اپ تلفن تماس